Crkva bi se osjećala krivom pred Gospodinom kad ne bi upotrijebila ta moćna sredstva koja ljudski um svednevice čini još savršenijim. S pomoću njih ona poruku koju čuva »propovijeda na krovovima«. U tim sredstvima ona nalazi uspješan oblik suvremene propovjedaonice.
PAVAO VI., Apostolska pobudnica Evangelii nuntiandi, br. 45., 1975.
Za Crkvu je virtualni prostor novi svijet koji poziva da se krene u veliku pustolovinu upotrebe njegovih mogućnosti za naviještanje evanđeoske poruke. Taj je izazov u središtu značenja što ga, na početku novog tisućljeća, ima nasljedovanje Krista i njegov nalog: »‘Izvezi na pučinu’: Duc in altum!« (Lk 5, 4).
IVAN PAVAO II., Poruka za 36. Svjetski dan sredstava društvenih komunikacija, 2002.
Uloga koju su sredstva društvenih komunikacija zadobila u društvu, sada se već smatra sastavnim dijelom »antropološkog« pitanja, koje izbija na vidjelo kao ključni izazov trećega tisućljeća. Baš kao što vidimo da se događa na područjima kao što su ljudski život, brak i obitelj, te velikih suvremenih pitanja mira, pravde i zaštite stvorenoga, tako su i na području društvenih komunikacija u igri bitne dimenzije osobe i istine o osobi.
BENEDIKT XVI., Poruka za 42. Svjetski dan sredstava društvenih komunikacija, 2008.
Ne plašimo se postati građani digitalnog svijeta. Važno je da se Crkva pobrine da bude prisutna u svijetu komunikacije, da bi stupila u dijalog s današnjim čovjekom i pomogla mu da susretne Krista. Ona treba biti Crkva na strani drugih, Crkva koja je kadra pratiti sve ljude na njihovu životnom putu.
Papa FRANJO, Poruka za 48. Svjetski dan sredstava društvenih komunikacija, 2014.