U knjizi se autorice ozbiljno i argumentirano suočavaju s važnim temama koje se odnose na neke poteškoće i izazove suvremenog odgoja te na doprinos vjeronaučne nastave odgojnomu djelovanju škole. Pritom obrađuju važna pitanja iz područja odgoja te iz područja religijskopedagoške i katehetske stvarnosti, o kojima valja voditi računa želi li se tražiti i pronalaziti odgovore na temeljne odgojne dileme i probleme suvremenog čovjeka i suvremenog društva.
Podijeljena je u dva dijela. Prvi dio, pod naslovom "Odgoj, društvo, religija", u pet poglavlja s različitih aspekata promišlja o suvremenom odgoju. U drugom dijelu, naslovljenu "Doprinos vjeronauka odgojnom djelovanju škole", u sedam poglavlja se stavlja naglasak na vjeronauk te njegov doprinosu odgojnomu djelovanju suvremene škole.
Knjiga je namijenjena studentim- budućim učiteljima i nastavnicima, osobito vjeroučiteljima, odgojiteljima u predškolskim ustanovama, roditeljima te svima onima koji žele jasnije razumjeti te zrelo i odgovorno preuzeti vlastitu odgajateljsku odgovornost.
IZ RECENZIJA
Ističući važnost i doprinos vjeronauka u odgojnom djelovanju škole, studija ukazuje na potrebu da način njegova ostvarivanja bude prilagođen zahtjevima našeg vremena, da bi današnjemu čovjeku pomogao da ostane otvoren za nedokučivo te da ispravno mogne djelovati na području dokučivoga.
Izv. Prof. dr. sc. Veronika s. Nela Gašpar
Škola koja u središtu svojega odgojno-obrazovnog djelovanja ljubomorno njeguje i promiče cjelovitu dobrobit djece i mladih, ne će samo računati, nego će i mnogo toga zahtijevati od školskog vjeronauka. Autorice nas upoznaju s tim potencijalima i mogućnostima, koje su doista velike i otvorene. Pozivaju također da zasučemo rukave i bacimo se na posao obnove onoga što je kriza odgojno-obrazovne djelatnosti već rastočila, a i dalje rastače.
Prof. dr. sc. Tonči Matulić
Knjiga na stručan, produbljen i uspješan način u središte stavlja suvremenu iznimno važnu temu, temu odgoja i potom vjerskog odgoja. Kritičko-analitički se promatraju mnoge kulturne, socijalne, ideološke, svjetonazorske, vrijednosne i druge poteškoće i izazovi u društvu, obitelji i školi, koji ozbiljno dovode u krizu sam odgoj i odgojno djelovanje. Unatoč tomu, pokazuje se da samo autentičan odgoj, kao i vrijednosno odgojno djelovanje u školi, mogu na svrhovit način voditi cjelovitoj izgradnji ljudske osobe i uspješna društva.
Izv. Prof. dr. sc. Ante Pavlović
Autor | Blaženka Valentina Mandarić / Ružica Razum |
---|---|
Izdanje | 1. izdanje |
Uvez | broširano |
ISBN | ISBN 978-953-241-451-6 |
Format | 170 x 240 mm |
Broj stranica | 296 str. |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina izdanja | 2015. |
Prelistaj knjigu |