Zbornik sadrži radove s istoimenog simpozija, održanog 14. lipnja 2011. u Zagrebu, u povodu 20. obljetnice od ponovnoga uvođenja vjeronauka u hrvatski školski sustav.
Dvanaest objavljenih radova pridonose oblikovanju jasnije slike aktualnoga stanja vjeronauka u školi te definiranju koraka potrebnih kako bi se primjerenije odgovorilo na potrebe današnjega čovjeka, društva, škole i Crkve.
Radovi s religijsko-pedagoškog, ali i s područja fundamentalne, pastoralne i moralne teologije, kanonskog prava te filozofije odgoja razmišljaju o onome što je učinjeno tijekom proteklih dvadeset godina, pred kojim se izazovima nalazi vjeronauk, ali i Katolički bogoslovni fakultet, kada je riječ o obrazovanju budućih vjeroučitelja, kakva je prihvaćenost vjeronauka i vjeroučitelja u školskome sustavu, treba li što mijenjati u tome školskom predmetu i u studijskim programima koji pripremaju buduće vjeroučitelje i sl.
Uza spomenute radove u zborniku se nalaze i pozdravni govori kardinala Josipa Bozanića, nadbiskupa zagrebačkoga, prof. dr. sc. Dijane Vican, državne tajnice Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, gospodina Vinka Filipovića, ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje i prof. dr. sc. Josipa Oslića, dekana Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Na kraju zbornika navedena su zaključna razmatranja relevantna za proteklo dvadesetogodišnje razdoblje od uvođenja vjeronauka u hrvatski školski sustav, kao i za razvoj vjeronaučne nastave u sljedećemu razdoblju.
Autor | Ružica Razum (ur.) |
---|---|
Izdanje | 1. izdanje |
Uvez | broširano |
ISBN | ISBN 978-953-241-305-2 |
Format | 170 x 240 mm |
Broj stranica | 288 str. |
Mjesto izdanja | Zagreb |
Godina izdanja | 2011. |
Prelistaj knjigu |